Förbrukningsmaterial

Alltid påfyllt med förbrukningsmaterial på jobbet

Förbrukningsmaterial tas lätt för givet men märks när det saknas. Är ni avtalskund hos RENTAV kan vi se till att det alltid är påfyllt med kaffe, kaffebönor, tvål, handsprit, pappershanddukar och andra förbrukningsvaror. Leveransen sker smidigt i samband med städningen och vi ser till att det finns ett lager på arbetsplatsen. Effektivt och till konkurrenskraftiga priser! Kontakta oss för kostnadsfri offert

Vi erbjuder våra kunder prisvärd lösning att kombinera med er ordinarie företagsstädning. Genom att lägga ut ansvaret för förbrukningsmaterial på RENTAV frigör ni dessutom tid för era medarbetare; dyrbar tid som istället kan ägnas åt er kärnverksamhet. För oss som till vardags jobbar med lokalvård är hanteringen av förbrukningsmaterial en helt naturlig förlängning. Våra medarbetare har vanligen utmärkt koll på löpande behov med inköp av artiklar, normal förbrukning och mängder. Alltid påfyllt med kaffe för brygg eller kaffebönor till kaffemaskinen för bekymmersfri trivsel bland medarbetare och gäster.

Exempel på förbrukningsmaterial

  • Kaffe, kaffebönor och kaffefilter
  • Tvål
  • Handdesinficering
  • Munskydd
  • Toalettpapper
  • Pappershanddukar
  • Schampo & Balsam
  • Handkräm
  • Sanitetsprodukter

Mest prisvärda lösningen för förbrukningsmaterial

Vi stämmer av med er vilka artiklar vi ska hantera och bevaka. Inför varje uppdrag analyserar vi vilka produkttyper ni använder idag och ger våra rekommendationer utifrån antal anställda etc. Därefter presenterar vi i vår offert den bästa och mest prisvärda lösningen för er gällande pris per produkt.

Smidigt flöde för alla förbrukningsmaterial

I vår tjänst ingår att vi tar ansvar för all administration av era förbrukningsartiklar samt ser till att materialet köps in till konkurrenskraftiga priser. Vi gör beställningar och utför leverans så att ni kan spara pengar. Så här ser vårt enkla, tydliga arbetsflöde ut:

  1. RENTAVs medarbetare noterar när artiklar börjar ta slut.
  2. Beställning sker av RENTAV.
  3. Leverans sker direkt till företaget.
  4. RENTAV tar hand om leveransen.
  5. RENTAVs personal ser till att allt är påfyllt.

Förbrukningsmaterial på en smidig samlingsfaktura

Förbrukningsmaterialet faktureras smidigt månadsvis i efterskott på samlingsfaktura med lokalvård och övriga tjänster från RENTAV. Våra insatta medarbetare säkrar att era förbrukningsartiklar aldrig tar slut. Vi tar ansvar för att det alltid finns tillräckligt med förbrukningsmaterial för en fungerande vardag på er arbetsplats.

Kontakta oss för en offert​

Fyll i formuläret nedan med vad du behöver hjälp med så återkommer vi så fort vi kan.

RENTAV Städ och Miljövård är din helhetsleverantör inom lokalvård, arbetsplatsservice och hushållsnära tjänster sedan år 1987.

Om Oss

RENTAV Städ och Miljövård grundades våren 1987 och sysselsätter idag ca 200 medarbetare. Vi är din helhetsleverantör inom lokalvård, arbetsplatsservice och hushållsnära tjänster och täcker genom egna lokalkontor halva Sverige. Inget uppdrag är för litet eller för stort för oss. Oavsett om du behöver hjälp på din arbetsplats eller i ditt hem så är vi din långsiktiga partner med skräddarsydda lösningar och ett bra resultat som följd.

Var vi finns

Vi finns utplacerade genom elva stycken lokalkontor med Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland, Gävleborg och Jämtland som vår arbetsmarknad. Med lokal närvaro på våra verksamhetsorter skapar vi en närhet till våra kunder samtidigt som vi vid behov kan erbjuda stordriftsfördelar när uppdragen så kräver.

Kontakta oss för en offert​

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så fort vi kan.